Har du lyst til at levere service af høj kvalitet i vores administrative team? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i Center for Social Service!
Vi søger en motiveret og servicemindet kollega, der brænder for at arbejde med administrative opgaver indenfor det specialiserede socialområde for voksne. Der er tale om en stilling på 37 timer ugentligt.
Center for Social Service er et center som favner bredt, og du kommer til at indgå i et tværfagligt miljø bestående af ca. 30 kolleger.
Centret omfatter myndigheden på det specialiserede socialområde for voksne, og består af myndighedsrådgivere, administrative medarbejdere, fag- og teamkoordinatorer, konsulenter og en jurist. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed, kvalitet og udvikling samt en arbejdsplads med rum til forskelligheder og højt til loftet.
Om stillingen
Som administrativ medarbejder i Center for Social Service bliver du en del af et team på i alt 3 medarbejdere, der varetager den tværgående administrative opgaveløsning i centret.
Opgaverne består blandt andet af
- Beregning af egenbetaling for borgere i botilbud
- Udfærdigelse af BPA budgetter samt godkendelse af udgift efter regning til arbejdsgiverfirmaer
- Opdatering af diverse takstændringer
- Fordeling af post
- Mødebooking
- Indsamle og indføre relevante oplysninger i kontrakter
- Udarbejdelse af udgangstilladelser for domfældte borgere med udviklingshæmning
- Boligvisitation til egne botilbud
- Kommunikation med vores samarbejdspartnere
- Indkøb af kontorartikler
- Diverse sekretær og ad hoc- opgaver
Om dig
- Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, hvis du har lyst til at lære og brænder for at yde en god service. Dog er kendskab til administrativ opgaveløsning i kommunalt regi en fordel
- Du arbejder struktureret og er god til at planlægge dit arbejde i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
- Du har flair for tal og beregninger og er fortrolig med Excel
- Du kan lide opgaver, der til tider er komplekse
- Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
- Du har IT-kompetencer på brugerniveau og let ved at sætte dig ind i nye systemer
- Du er engageret, positiv og en god teamplayer, der bidrager med dit gode humør
Vi tilbyder
- Stor mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af egne arbejdsopgaver
- Gode og engagerede kollegaer, der har forskellige uddannelser og erfaringer
- En uformel omgangstone, hvor der er plads til humor
- Mulighed for hjemmearbejde efter endt introduktionsperiode
- En ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt
- En arbejdsplads i Maribo med en fantastisk beliggenhed tæt på motorvej og Maribo sø
- Mulighed for faglig udvikling
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
Arbejdsstedet er Søndre Boulevard 82b i Maribo.
Der skal kunne fremvises straffeattest og gyldigt kørekort ved ansættelse.
Forventet opstart d. 01.03.2026.
Ansøgningsproces
Ansøgningsfristen er den 13.01.2026.
Samtaler forventes afholdt d. 19.01.2026.
Yderligere oplysninger
Er du nysgerrig efter at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fag- og teamkoordinator Linda Tvede Larsen på tlf. 21 27 25 80 eller leder af Center for Social Service, Ann Borggaard, på tlf.: 24 60 53 28.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Social, Psykiatri og Handicap, Søndre Boulevard, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/8fb89930-0db6-46d8-8d6b-be3ab52e1a8f