BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med styringen af Lolland Kommunes bilflåde og kontraktstyring og vil du være en del af Lolland Kommunes indkøbsteam? Så er der mulighed for det nu!
Vi søger en medarbejder, der har lyst til at arbejde i en dynamisk sektor med højt til loftet, højt humør og tilsvarende høje ambitioner, og hvor du i høj grad får mulighed for at præge din hverdag.
Samlet koordinering og styring af Lolland Kommunes bilflåde og kontrakter på tværs af afdelinger og sektorerDit fokus bliver at være bindeled til Lolland Kommunes leverandør af Mobility, og koordinere indsatsen såvel internt i Lolland Kommune som eksternt. Du vil desuden komme til at arbejde med kontraktstyringen af Lolland Kommunes kontrakter, såvel ved registrering som ved controling af betingelser og priser.
Du kommer til at arbejde i Lolland Kommunes interne økonomisystem (OPUS/SAP), og i det system som Lolland Kommunes leverandør stiller til rådighed for styringen af bilflåden. Styringssystemet bliver løbende udviklet og tilpasset i henhold til implementeringen af en samlet løsning for hele Lolland Kommune, og i takt med den udvikling som der løbende sker på mobilitet -og kontraktstyringsområdet.
Dine primære opgaver bliver at:- Være kontaktperson og bindeled til Lolland Kommunes medarbejdere
- Være bindeled til eksterne samarbejdsrelationer
- Vedligeholdelse og ajourføring af styrings, registrerings -og økonomisystem
- Implementering af bilpolitikker og strategier
- Dialogmøder med kommunens sektorer i forhold til optimering af køretøjer og kontrakter
- Udarbejdelse af analyser til brug for optimeringer og besparelser
- Informere og vejlede organisationen i forbindelse med driften af bilflåden
Jobbet kræver gode samarbejdsevner samt en stor lyst til at arbejde med et fælles flådestyringssystem, en optimering af den eksisterende bilflåde og kontraktstyring. Det forventes endvidere, at du på sigt indgår i indkøbsteamet samlede løsningsportefølje, og kan se dig selv i opgaveløsninger som vedrører, forsikring og strategisk indkøb.
Det er vigtigt, at du har en god basisviden og stor lyst til at arbejde i en til tider kompleks verden fyldt med udefinerbare udfordringer. Du skal også kunne trives i en rolle med dig selv som omdrejningspunkt, og hvor organisationen ofte forventer en kort sagsbehandlingstid.
Derudover kan du sætte kryds ved:- Uddannelse inden for planlægning og administration
- Holde fokus på arbejdsopgaven
- Kendskab til økonomisystemer, regneark og Microsofts Officepakke
- Kendskab til flådestyring
- Overblik og planlægning
Din nye arbejdsplads er Lolland Kommunes Økonomisektor og i sektorens Indkøbsteam, som ligger i Maribo.
Teamet består pt af fire medarbejdere, og beskæftiger sig med strategisk indkøb, forsikring og flådestyring.
Yderligere informationLøn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
For yderligere information om stillingen kan du kontakte Indkøbschef Søren Groth Therkelsen på tlf. 21 37 27 96.
AnsættelsesprocedureAnsøgningsfristen er torsdag den 20. oktober 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43.
Tiltrædelse efter aftale.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=a0f35c7e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Lolland Kommune - Indkøb og forsikring, Jernbanegade, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124551