SOFTLINE A/S designer, udvikler, producerer og sælger kvalitetsmøbler til det internationale marked. Med en stor portefølje af innovative og funktionelle designmøbler er vi blevet et globalt brand, og vores moderne design bliver i dag solgt i mere end 61 lande. SOFTLINES domicil er i Maribo, hvor 50 ansatte yder en engageret indsats for at sikre, at der leveres designmøbler i en høj kvalitet til kunder verden rundt.
Har du erfaring med logistik? Og kunne du tænke dig en central position i en eksportorienteret designvirksomhed med internationale kunder og samarbejdspartnere? Så er du måske vores nye indkøb og logistik medarbejder.
JOBBET:
Du får en central rolle i vores indkøbs- og logistikafdeling som bindeled mellem vores forskellige interne
afdelinger. Din primære opgave bliver at sikre styring og indkøb af komponenter til vores produktion af
designmøbler til det internationale marked.
ARBEJDSOPGAVER:
• Indkøb, disponering og opfølgning hos underleverandører
• Lagerstyring af komponenter og færdigvarer
• Planlægning og optimering af interne processer
• Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata
• Registrering ved varemodtagelse
• Lageroptællinger
DINE KVALIFIKATIONER:
• Vi forestiller os du har en relevant uddannelsesbaggrund inden for logistik
• Praktisk erfaring fra et lignende ansvarsområde i en produktionsvirksomhed
• Har godt pc-kendskab og flair for brug af ERP-systemer samt Office pakken
• Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
• Branchekendskab/erfaring er en fordel
VI TILBYDER:
• Et ansvarsfuldt og selvstændigt job
• Et stærkt og vellykket internationalt designkoncept
• En inspirerende arbejdsdag med varieret jobindhold og gode muligheder for udvikling
• Du får mulighed for at påvirke udviklingen af vores systemer og procedurer
• Du får dine egne ansvarsområder blandt dygtige kollegaer, der altid står klar til hjælpe, når du har brug for det
• En attraktiv lønpakke samt pensionsordning der modsvarer kravene til stillingen
INTERESSERET?
Så send snarest muligt og senest den 23. januar 2026 din ansøgning med CV til supplyplanner@softline.dk. Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Gitte Bruun-Simonsen på 5416 0708.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
SOFTLINE A/S, Kidnakken, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/744cec69-0437-4a76-b649-1d47eab2103a