Har du interesse for kvalitet, koordinering og administrative opgaver i en driftsorganisation? Motiveres du af at arbejde selvstændigt og samarbejde på tværs af en stor organisation? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Kvalitet erhverv.
Om Kvalitet erhverv
Kvalitet erhverv er en del af Ejendomsvurdering erhverv i Maribo. Vi er 155 ansatte fordelt på 9 enheder. I Kvalitet erhverv er vi 10 kolleger og en kontorchef. Vi har alle forskellige fagligheder og har tilsammen ansvar for kvalitetsstyring og intern faglig kompetenceudvikling på erhvervsejendomsområdet.
Om jobbet
Du vil få en varieret opgaveportefølje med egne ansvarsområder, og du vil indgå i tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af styrelsen. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Kommunikation og koordinering, både mundtligt og skriftligt, med ledere og kollegaer på tværs af organisationen
- Journalisering af dokumentation i WorkZone
- Udarbejdelse af dokumenter, fx oplæg til møder og præsentationer
- Kvalitetssikring af tilmeldinger til eksterne kurser
- Udbud, afvikling og administration af interne kompetenceudviklingsforløb
- Understøtte koordinationsprocesser, herunder hjælpe med planlægning og koordinering af kurser, undervisere, lokaler, forplejning m.m.
- Bidrage til opbygning og vedligeholdelse af SharePoint (styrelsens intranet)
- Ad hoc-opgaver af praktisk karakter.
Vi forestiller os, at du:
- Er i slutningen af din bacheloruddannelse eller starten af din kandidatuddannelse
- Har interesse for administrative opgaver og kvalitetssikring
- Er struktureret og har sans for detaljen
- Er serviceminded og god til at samarbejde
- Har et løsningsorienteret mindset og arbejder selvstændigt
- Er god til at prioritere dine opgaver og bevare overblikket
- Har flair for skriftlig formidling og god erfaring med PowerPoint og Excel
- Hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange.
Send din ansøgning med CV og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest den 05. november 2025. Samtaler afholdes den 12. november 2025.
Stillingen er med en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer om ugen, med mulighed for fleksibilitet under eksamensperioder.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Vibeke Dyhr på tlf. 72 37 10 38.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted er Brovejen 15A, 4930 Maribo.
Vi vil forud for din ansættelse indhente en straffeattest.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Maribo, Brovejen, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a5448b3b-be53-45f4-bc1d-57368381a43c