Administrativ medarbejder til telefon- og borgerbetjening til staben i Ældre & Sundhed, 30 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med at tale i telefon? Kan du strukturere, prioritere og koordinere i en travl hverdag? Er du udadvendt og imødekommende og trives med en hverdag, hvor din kerneopgave er telefonisk betjening af borgere, pårørende og samarbejdspartnere? Så er du måske vores nye kollega! 

Vi tilbyder høj faglighed og et rart arbejdsmiljø!

Som administrativ medarbejder i staben Ældre & Sundhed, bliver du en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed og udvikling. Vi er kendte for at have et godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, hvor der er højt til loftet med en uformel omgangstone og humor. Din primære opgave er telefonbetjening af vores borgere, pårørende og samarbejdspartnere, så du skal være glad for at tale i telefon i mange timer hver dag. Derudover vil det være enkelte administrative opgaver som mødebookning, varebestilling osv. 

Om staben

Du vil blive en del af stab Ældre & sundhed, som er en stabsfunktion i Ældre & Sundhed. Her vil du indgå i et fagligt miljø med konsulenter og udviklingsmedarbejdere, som understøtter de decentrale enheder Personlig & Praktisk hjælp, Rehabilitering og Sygepleje på en række faglige områder, herunder bl.a. telefon- og borgerbetjening. 

Faglige kompetencer:
  • Relevant administrativ eller sundhedsfaglig baggrund 
  • Erfaring med telefon- og borgerbetjening og gerne inden for det offentlige
  • Kendskab til omsorgssystemet KMD Nexus eller lignende omsorgssystem er en fordel
  • Gode kommunikative kompetencer - såvel skriftligt som mundtligt
  • Fortrolig med IT, herunder Office pakken, og har lyst og evne til at sætte dig ind i nye IT-systemer
Personlige kompetencer:
  • Du er udadvendt, imødekommende og værdsætter at arbejde med telefonbetjening
  • Du evner at kommunikere og samarbejde på forskellige organisatoriske niveauer
  • Du trives i en funktion, hvor du skal samarbejde med mange forskellige fagligheder
  • Du er velorganiseret og arbejder systematisk
  • Du kan planlægge og arbejde selvstændigt
  • Du har et godt overblik, og er god til at prioritere i en travl hverdag
  • Du er positiv, nysgerrig, åben og respektfuld i omgangen med kollegaer og samarbejdspartnere
  • Du er opsøgende på arbejdsopgaver og villig til at sætte dig ind i nye opgaver, når det kræves
Løn og ansættelsesvilkår

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Stillingen er på 30 timer/uge, som tilrettelægges inden for tidsrummet kl. 06.45-15.00 på hverdage. I ferieperioder skal du dog være fleksibel i timeantal. 

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. 

Du vil få kontor på Maribo Sundhedscenter, Sdr. Boulevard 84, Maribo. 

Vi gør opmærksom på, at der vil blive indhentet straffeattest på den person, der tilbydes stillingen.

Ansøgningsproces

Hvis ovenstående lyder lige som noget for dig, så send en ansøgning allerede nu, eller senest d. 4. december 2023.

Vil du vide mere?

For yderligere information kan Teamleder Sara Katrine Langerup kontaktes på 24 80 70 27. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6ae0d3ae)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Lolland Kommune - Stab Ældre & Sundhed, Søndre Boulevard, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946083

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet