Bliv en central del af vores administrationsteam i børn- og ungerådgivningen i Maribo

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du strukturere og koordinere med et smil i en travl hverdag, hvor én af dine kerneopgaver er betjening af borgere, socialrådgivere og samarbejdspartnere? – Så er du helt perfekt match til Børn- og ungerådgivningen!

Vores gode kollega har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi en ny til Administrationsgruppen. 

Jobbet 

Du vil blive en del af vores administrationsteam, som består af fem medarbejdere, som er fysisk placeret i henholdsvis Nakskov og Maribo. Teamet varetager mange forskelligartede opgaver som f.eks. telefon- og borgerbetjening, elektronisk postfordeling samt betaling af regninger. 

Dit tjenestested vil være Maribo – men den personlige betjening kan indebære vagter i både Nakskov og Maribo i forbindelse med ferier.

Arbejdspladsen

Børn- og ungerådgivningen er forankret i Sektoren Børn, Unge og Familie som er placeret i to udførende afdelinger i henholdsvis Nakskov og Maribo sammen med sundhedstjenesten og PPR. 

Børn- og ungerådgivningen er en arbejdsplads, hvor det faglige niveau og det kollegiale samarbejde prioriteres højt sammen med en nærværende og tydelig ledelse.

Vi forventer, at du
  • Er kontoruddannet og gerne med kommunal erfaring
  • Har styr på tal og kan udtrykke dig præcist i skrift og tale vha. en anerkendende tilgang og forståelse for borgerens situation
  • Har gode IT-tekniske kompetencer og mod på at arbejde i mange forskellige IT-systemer (f.eks. DUBU, OPUS, KMD og SBSYS)
  • Kan have mange bolde i luften på én gang og er klar til at tillære nyt
  • Kan arbejde systematisk, strukturere og prioritere dine arbejdsopgaver 
  • Kan arbejde selvstændigt og er omstillingsparat
  • Har en positiv og serviceminded tilgang i dit daglige arbejde 
  • Er en imødekommende og nysgerrig teamplayer, som kan give og modtage faglig sparring 
Vi tilbyder
  • Fleksible arbejdsvilkår som flekstid og mulighed for 1 ugentlig hjemmearbejdsdag
  • Selvstændig opgavevaretagelse og teamsamarbejde i en velfungerende administrationsgruppe
  • Ledelsesopbakning og faglig sparring 
  • Godt arbejdsmiljø
  • Mulighed for relevant videreuddannelse 
  • En røgfri arbejdsplads
Løn- og ansættelsesvilkår 

Det er en fast stilling i administrationsteamet i Børn- og ungerådgivningen på 37 timer om ugen. 

Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 

Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. december 2024 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfristen er søndag den 20. oktober 2024.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 28. oktober 2024.

Yderligere oplysninger 

Du kan læse mere om Lolland Kommune som arbejdsplads på vores hjemmeside (www.lolland.dk)

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Lisa Schmidt-Hansen på 21 69 37 62.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4956d653)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lolland Kommune - Børn & Unge Rådgivning Øst, Jernbanegade, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119874

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet