BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af Lolland Kommune, Team Myndighed og Administration, der arbejder med at give en god og kvalificeret sagsbehandling til borgere, der søger om forsørgelse eller enkeltydelser, herunder supplement, tandbehandling, indskud og m.m. Så er du måske vores nye kollega i gruppen, der arbejder med behandling af ansøgninger og udbetaling af ydelser!
Vi har en fast fuldtidsstilling der er ledig fra den 1. september 2024.
Team Myndighed og Administration er fordelt på to grupperinger. Ydelsesgruppen der behandler alle ansøgninger om ydelser løbende såvel som enkeltydelser og gruppen Ung Myndighed, der arbejder med unge der er mellem 18 og 29 år, men ikke har en kompetencegivende uddannelse.
Om JobbetSom Ydelseskonsulent arbejder du efter Aktivloven, der baserer sig på dokumentation og i kombination med individuelle vurderinger, faktuel viden og oplysninger som borgeren giver skriftligt eller mundtligt.
Vi står overfor i det kommende år at skulle omlægge vores kommunale ydelsessystem, i daglig tale KY. Derfor er det vigtigt at du er robust overfor noget vi ikke altid kan svare på, et system der det meste af tiden kører perfekt og andre gange bremser os. Et til tider stort arbejdspres fordi, der er tidsfrister når noget nyt skal implementeres, samtidig med at vi skal sikre borgerne får deres udbetalinger til tiden. Men vi har prøvet det før, her står gruppen også sammen og i fællesskab kommer vi i mål, så det må ikke afholde dig fra at søge stillingen.
Vi forventer, at du- Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor kontor eller lignende
- Har gode samarbejdsevner og er god til at etablere kontakt til andre
- Er anerkendende i din kommunikation der er klar og tydelig og du er bevidst om, at understøtte trivsel og tillid både til dine kolleger og til borgerne
- Du har en personlig gennemslagskraft og kan påtage dig faglig beslutningskompetence inden for fagområdet
- Du har, eller ønsker erfaring med kollegial, faglig feedback og sparring
- Stor indflydelse på egen arbejdssituation og et selvtilrettelæggende job
- Et dynamisk team præget af høj faglighed, udvikling og plads til forskellighed
- En arbejdsplads hvor vi arbejder med udvikling og trivsel, et godt samarbejde og hvor borgeroplevet kvalitet, giver læring til vort arbejde, hvor motivation og inspiration er prioriteret
- Vor adfærd er værdibaseret ud for organisationsværdierne: Tillid, åbenhed, fairness og kompetence
- Anerkendelse fra ledelsen, der er indstillet på at prøve nye initiativer, når det giver mening for borger og organisation
… Så er du velkommen til at kontakte Teamleder Britt Flamgaard på tlf. 20 47 89 46.
Løn- og ansættelsesvilkårLøn efter gældende overenskomst og efter principperne om løndannelse. Straffeattest skal kunne fremvises.
AnsøgningsprocesAnsøgning, CV og evt. bilag sendes senest torsdag den 4. juli 2024.
Vi gennemfører løbende ansættelsessamtaler indtil ansøgningsfristen er udløbet.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=149657ad)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Lolland Kommune - Ungeindsats og udbetaling af ydelser, Jernbanegade, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072075