Bliv en del af vores administrative team i Center for Social Service i Maribo

dato

Har du lyst til at levere service af høj kvalitet i vores administrative team? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i Center for Social Service!

Vi søger en motiveret og servicemindet kollega, der brænder for at arbejde med administrative opgaver indenfor det specialiserede socialområde for voksne. Der er tale om en stilling på 32-37 timer ugentligt.

Center for Social Service

Center for Social Service er et center som favner bredt, og du kommer til at indgå i et tværfagligt miljø bestående af ca. 30 kollegaer. Centret omfatter myndigheden på det specialiserede socialområde for voksne, og består af visitatorer, administrative medarbejdere, fag- og teamkoordinatorer, konsulenter, kvalitets- og udviklingsmedarbejder og en jurist.

Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed, kvalitet og udvikling samt en arbejdsplads med rum til forskelligheder og højt til loftet.

Om stillingen

Som administrativ medarbejder i Center for Social Service bliver du en del af et team på i alt 3 medarbejdere, der varetager den tværgående administrative opgaveløsning i centret.

Opgaverne består blandt andet af

  • Beregning af egenbetaling for borgere i botilbud
  • Udfærdigelse af kontrakter
  • Udfærdigelse af udgangstilladelser til domfældte udviklingshæmmede borgere
  • Boligvisitation til egne botilbud
  • Kommunikation med vores samarbejdspartnere
  • Indkøb af kontorartikler
  • Ad hoc-opgaver

Om dig
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, hvis du har lyst til at lære og brænder for at yde en god service. Dog er kendskab til administrativ opgaveløsning i kommunalt regi en fordel
  • Du arbejder struktureret og er god til at planlægge dit arbejde i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
  • Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • Du har IT-kompetencer på brugerniveau og let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Du er engageret, positiv og en god teamplayer, der bidrager med dit gode humør

Vi tilbyder
  • Stor mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af egne arbejdsopgaver
  • Gode og engagerede kollegaer, der har forskellige uddannelser og erfaringer
  • En uformel omgangstone, hvor der er plads til humor
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • En ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt
  • En arbejdsplads i Maribo med en fantastisk beliggenhed tæt på motorvej og Maribo sø
  • Mulighed for faglig udvikling

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Arbejdsstedet er Søndre Boulevard 82b i Maribo.
Der skal kunne fremvises straffeattest ved ansættelse.

Ansøgningsproces

Ansøgningsfristen er mandag den 2. juni.

Samtalen forventes afholdt den 10.juni 2025.

Forventet opstart d. 1. august 2025.

Yderligere oplysninger

Er du nysgerrig efter at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fag- og teamkoordinator Birgitte Egeberg på tlf. 24 92 86 80, fag- og teamkoordinator Linda Tvede Larsen på tlf. 21 27 25 80 eller leder af Center for Social Service, Ann Borggaard, på tlf.: 24 60 53 28.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Social Service, Søndre Boulevard, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1a28d990-62c3-47e7-a447-e1c27c0521d7

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet