Bliv first-line-supporter hos Lolland Kommune og arbejd med de nyeste cloud-teknologier

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde med de nyeste cloud-teknologier som Microsoft Office 365 og Azure Active Directory? Falder det dig naturligt at yde super service til dem, der har brug for hjælp? Så er det dig, vi søger som first-line-supporter i Lolland Kommune!

Hvem er vi?

HR og IT er en stabsfunktion i Lolland Kommune. Vi er bl.a. ansvarlige for driften og udviklingen af IT- og digitaliseringsindsatserne i hele organisationen. Vi er ca. 50 medarbejdere fordelt på fem teams. Den ledige stilling er forankret i team ’IT-Service’, hvor vi er ca. 11 medarbejdere, der supporterer it-driften, herunder sikkerhed, netværk, servere, device management, cloudløsninger og meget mere. ’IT-Service’ drifter og supporterer både organisationen in-house samt talrige borgerrettede løsninger.

Om stillingen

Som en del af vores IT-supportteam vil du hjælpe kommunens medarbejdere med både akutte og planlagte opgaver. Du vil bl.a. stå for klargøring og installation af nye computere og telefoner samt vedligeholdelse af brugerkonti og rettigheder. 

Opgaverne løses via vores HelpDesk-system, telefonisk support, personlige henvendelser i vores IT-skranke samt udekørende support. Derfor er det også et krav, at du har kørekort.

Vi ser gerne din ansøgning, hvis du er: 
  • Grundig i din opgaveløsning og god til at spørge efter hjælp, hvis en opgave driller 
  • Opsøgende, proaktiv, udadvendt og god til at kommunikere 
  • Serviceminded, tålmodig, imødekommende og altid hjælpsom overfor brugere og kolleger 
  • En dygtig problemløser og rolig i pressede situationer 
  • God til at skabe relationer og med dit drive og din entusiasme medvirker til, at organisationen oplever et højt og vedkommende serviceniveau 
Faglige kvalifikationer:
  • Erfaring med brugersupport og IT-administration 
  • Meget gerne kendskab til Office 365, Azure AD, Intune, diverse KMD-programmer, IOS og Android 
  • Sagshåndtering via ITSM-system (Vi bruger TopDesk) 
  • Gode mundtlige og skriftlige kommunikative kompetencer, så du både kan servicere brugerne og skriftligt dokumentere løsninger og arbejdsgange 
  • Kendskab til ITIL er et plus 
​​​​​​​​Løn og ansættelsesvilkår

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 

Ansøgningsfristen er torsdag den 31. oktober 2024. 

Samtaler vil blive afholdt i uge 45. 

Tiltrædelse snarest. 

​​​​​​Yderligere information

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Daniel Peter Larsen på telefon 20 47 57 08.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f4bd5577)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lolland Kommune - IT-Service, Rådhuset, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129731

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet