Engageret leder til driftsstyring og personaleledelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du stå i spidsen for en vigtig samfundsopgave, hvor vi skaber tryghed for alle boligejere? Og trives du med ledelse af fagligt dygtige medarbejdere, hvor du sætter retning og skaber følgeskab under en stor omstillingsproces? Så er du måske vores nye funktionsleder i Maribo.

Det er ikke gået ubemærket hen, at udrulningen af de nye ejendomsvurderinger er igangsat. I den forbindelse løfter Ejendomsvurderingscentret en særdeles vigtig opgave, hvor vi arbejder for at sikre nye retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger samt beregner ejendomsskat. 2024 bliver et spændende år, og vores nye ejendomsvurderingssystem stiller store krav til både drift og den løbende kompetenceudvikling af medarbejdere.

Understøttelse af stabil og kvalitetsbevidst sagsbehandling
Som funktionsleder har du en afvekslende hverdag, som spænder fra faglig ledelse over drifts- og personaleledelse, alt sammen for et stærkt hold af ca. 15-20 medarbejdere. Den opgave løfter du ikke alene men i tæt sammenspil med en faglig kompetent tovholder og en nærværende ledergruppe i Maribo, som består af én kontorchef og seks engagerede funktionsledere.

Vi arbejder for at både nye og erfarne medarbejdere har en høj standard i arbejdet, så vi bidrager med, at tilliden til ejendomsvurderingen øges. Du står derfor i spidsen for en stabil og kvalitetsbevidst sagsbehandling af de nye ejendomsvurderinger, hvor du ligeledes bidrager til den udviklingsproces, som både modtagelse af nye medarbejdere, uddannelsesforløb og ibrugtagning af nyt system vil medføre. Derfor er det også vigtigt, at du sammen med os har lyst til at skabe og arbejde med forandringsprocesser, også når det er udfordrende.

Som funktionsleder er du ansvarlig for at:

  • sikre fokus på kvalitet og faglighed i enheden
  • fokusere på og bidrage til optimering af opgaver og processer gennem drifts- og tavlestyring
  • bidrage til den tværgående koordinering og sparring
  • sikre medarbejdernes kompetenceudvikling
  • have blik for forandringsledelse.
Talent for driftsledelse og en stærk forretningsforståelse
Det er afgørende, at du er en tydelig og tillidsvækkende leder, der evner at sætte retning og skabe følgeskab hos dine medarbejdere. Flere års ledererfaring er ikke nødvendigt for succes i stillingen, men du skal have lyst til ledelsesopgaven og gerne kendskab til forvaltning samt en god forretningsforståelse.

Som leder i Vurderingsstyrelsen er du faglig sparringspartner for dine medarbejdere, men du har en faglig tovholder, der bistår dig, indtil du er klædt på til opgaven. Du har et skarpt blik for driftsledelse med løbende planlægning og tavlestyring, ligesom du sikrer fokus på kvalitet og faglighed i enheden. Endelig kerer dig om dine medarbejdere, og det falder dig naturligt at arbejde proaktivt med at skabe trivsel, motivation og tydelig kommunikation, så både du og dine medarbejdere navigerer sikkert i den omstillingsproces, som Vurderingsstyrelsen er midt i.

Du indgår desuden i en samlet ledelse i Ejendomsvurderingscenter 1, som har et tilsvarende center i Roskilde, hvor styrelsens hovedsæde er beliggende.

Kom med i det gode kollegaskab
Du kan se frem til at blive en del af en styrelse i udvikling og et ledelsesteam med dygtige og ambitiøse kollegaer. Samarbejde og godt kollegaskab er nøglen til arbejdsglæde i Ejendomsvurderingscenter 1:

”Vi er et lederteam af meget forskellige person- og fagligheder, hvilket gør, at vi supplerer hinanden rigtig godt” fortæller en af dine kommende lederkolleger og fortsætter ”Vi står altid klar til at hjælpe hinanden – både i Maribo, Roskilde og på tværs af centret - og vi taler åbent og direkte om tingene. Det skaber trivsel hos os og vores medarbejdere og gør det sjovt at gå på arbejde.”

Du en del af en organisation, hvor udvikling af ledere og medarbejdere er centralt, og hvor vi sammen lægger en plan for din leder- og karriereudvikling.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest mandag den 20. maj 2024. Vi forventer at holde samtaler i uge 22-24. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i samtaleforløbet. Forventet starttidspunkt er den 1. august 2024 eller snarest herefter.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst underdirektør Thomas Jakobsen på 72 37 89 29 eller funktionsleder Britt Bisbjerg på telefon 72 37 17 55.

Hvis du i forvejen er tjenestemand og ansat internt i Skatteministeriet, skal du stile din ansøgning til Kongen.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Stillingen er klassificereret i lønramme 36. Stillingen besættes på overenskomstvilkår.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Brovejen 15, 4930 Maribo.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Maribo, Brovejen, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036933

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet