Fagligt og menneskeligt udfoldende arbejde på Margretecentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores dejlige beboer OK-Fonden Margretecentret

Vi har 2 kollegaer som går på pension. Derfor, søger vi to nye kollegaer SSH/SSA Der er tale en dagvagt 32-34 timer ugentligt, med arbejde hver anden weekend, mødetiden er 7-13 og 7-15. Derudover søger vi en fast aftenvagt på 28 timer med arbejde hver anden weekend. Vi arbejder efter 5-2 princippet om aften og dine arbejdsdage vil altid ligge på ons og torsdage om aften kl. 15-23.

Vi er et hjem med højt til loftet. Derfor bestræber vi os i hverdagen på stor kreativitet og dynamik, og vi gør os umage for at skabe en attraktiv hverdag med trivsel og frihed. Således kan du udfolde dig både fagligt og menneskeligt. Hvis du kan nikke genkendende til denne arbejdsform, og ser dig selv i et hjem, hvor livet leves – hele livet, så tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning.

Frihed under ansvar

Du vil blive mødt af kollegaer og ledere, der tror på din faglighed og dømmekraft. Derfor vil du få frihed til selv at tilrettelægge hverdagen, således både beboernes og dine ønsker imødekommes. Vi ønsker ikke at gå i takt, men giver hinanden plads og mulighed for at se tingene fra forskellige vinkler. Derfor værdsætter vi evnen og viljen til at lytte til hinanden. Din ledelse tror på dig, og derfor støttes du i at forfølge dine faglige ønsker og drømme. Vi arbejder i teams i både dag og aften.

Læs mere om vores hjem: https://ok-fonden.dk/margretecentret/.

En værdibaseret arbejdsplads

Du vil arbejde i en hjemlig atmosfære med plads til hjertevarme og nærvær, hvor alle ser sig velkomne. Derfor ser vi gerne, at du møder andre mennesker smilende med gåpåmod og et positivt sind. Vi ønsker et uformelt miljø baseret på ansvar, tillid, respekt og trivsel. Beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står øverst prioriteret, og vores hjem er til for at skabe det bedst mulige og mest værdige liv.

 "Du skal give en del, men får så meget tilbage" – Jeannette, chef for Margretecentret.

Mangfoldige arbejdsopgaver og faglig stolthed

Det er vigtigt, at du går engageret og nysgerrigt til de opgaver og udfordringer, vi i dagligdagen støder på. Hos os vil du opleve en god portion struktur og overblik, og vi mener, at opgaverne bedst løses gennem dialog og klar kommunikation mellem alle parter. Derfor forventer vi, at du bidrager til et godt arbejdsmiljø og vil tale højt om de udfordringer, du møder. Arbejdsopgaverne er mangfoldige i og med, vi har 56 beboere, der får deres individuelle behov dækket. Opgaverne er palliativ pleje, personlig pleje, medicinhåndtering og sygeplejeopgaver, hvilket løbende vil ændre sig. Vi er stolte af vores arbejde og faglighed, og at vi gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed. Således vil beboerne opleve sammenhæng og mening i hverdagen. Dette lykkes gennem et personcentreret arbejde. Vi er ambitiøse og visionære og prioriterer kompetenceudviklingen højt gennem blandt andet uddannelsesforløb, beboerkonferencer og faglig sparring.

Ansættelsesforløb

  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024 inden kl. 9
  • Besked om invitation: 21. juni
  • Dato for samtaler: tirsdag 25 juni 2024 mellem kl.8-15 har du særlige ønsker bedes du skrive det i ansøgningen.
  • Dato for opstart: ca.1. august 2024

Du kan kontakte Chef Jeannette Kirkhammer på tlf. 27291916 hverdage mellem kl. 8-16 eller jki@ok-fonden.dk Ansøgninger modtages kun elektronisk ikke via mail.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Bedste hilsner

Margretecentret.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2f987e58)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Margretecentret (plejehjem), Østre Boulevard, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058563

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet