BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at fremme meningsfuld faglig udvikling på tværs af Ejendomsvurderingscentrene i Vurderingsstyrelsen? Bliver du motiveret af en dynamisk hverdag, der omfatter afdækning og analyse af kompetencebehov, styring af forretningsrelevante udviklingsprocesser og koordinering mellem stab og drift? Søger du et job, hvor du kan gøre en markant forskel og bidrage til udviklingen af en styrket og attraktiv arbejdsplads? Så er det dig, vi søger.
Vær med til at sikre høj faglighed på tværs af driften i Vurderingsstyrelsen
Du bliver en del af kontoret Koordinering og Vurdering i Maribo. Vores opgave er bl.a. at understøtte, udvikle og koordinere kompetenceudvikling på tværs af Vurderingsstyrelsens Ejendomsvurderingscentre for at styrke høj faglighed, sikre synergi og effekt.
Du vil i stillingen bidrage til, at Ejendomsvurderingscentrene kontinuerligt opbygger, styrker og udvikler de centrale, forretningsmæssige behov, så medarbejderne er klædt fagligt godt på til at løse opgaverne. Du får mulighed for at komme tæt på både den daglige drift og de mere strategiske linjer, så du hele tiden er opdateret på, hvilke faglige krav, der er i det daglige, og hvordan kontoret kan hjælpe med at indfri dem.
Kontoret Koordinering og Vurdering er under etablering, og du får derfor en unik mulighed for at præge både opgaven, retningen og din egen stilling i stor udstrækning. Vi er en organisation, der er i en markant udvikling, og i det kommende år skal vi i kontoret bl.a. lykkes med at sikre det fortsatte vurderingsfaglige kompetenceløft af vores medarbejdere, herunder:
- indsamle, strukturere, understøtte og kvalitetssikre Ejendomsvurderingscentrenes kompetencemæssige behov
- koordinere og prioritere indsatser og initiativer på tværs
- bidrage til et værdifuldt og givende samarbejde med centrale kontorer i både Stab, udviklingsenheder og ejendomsvurderingscentre
- håndtere relevante interessenter, og dermed analysere og forstå de forskellige aspekter af styrelsens forretningsmæssige interesser, ønsker og behov
- understøtte det tværgående faglige kompetenceløft og udvikling af forretningen
- sikre, at kompetenceudviklingsinitiativer er forretningsrelevante samt rummer en grad af fleksibilitet, så initiativerne er tilpasset styrelsens virkelighed og hverdag.
Du bliver en del af et hold, som hjælper hinanden med faglig sparring i det daglige, ligesom du bliver en del af en organisation med gode muligheder for fælles og egen kompetenceudvikling.
Ildsjæl med stærke samarbejdsevner og et grundlæggende drive
Du har en relevant videregående uddannelse, hvor du fx er AC-generalist, administrationsbachelor eller lignende. Som generalist er du vant til at facilitere processer, omsætte idéer til værdiskabende leverancer og at tænke i optimerede udviklingsløsninger.
Du kan samarbejde på tværs, og det falder dig nemt at skabe struktur og systematik, der gør processerne klare og effektive.
Som person har du en pragmatisk tilgang til dine opgaver, og du arbejder metodisk og vedholdende. Du kan formidle dine resultater klart og overbevisende, og så ved du, at samarbejde er en forudsætning for at skabe resultater.
Det er samtidig vigtigt, at du er nysgerrig på at gøre en forskel, at du har lyst til at udvikle dig sammen med os, og at du har mod på at sætte dine kompetencer i spil.
Vi forestiller os, at du er:
- procesorienteret og struktureret i din arbejdstilgang, da vi har lang vej mod endemålet med mange forskelligartede opgaver
- fleksibel og kan arbejde på flere opgaver ad gangen
- drevet af at skabe resultater, hvor du er god til at omsætte behov til konkrete oplæg og initiativer
- optaget af at opbygge tværfunktionelle samarbejder, relationer og fagligt netværk
- selvstændig, samarbejdende og med en løsningsorienteret tilgang
- positiv af sind, hjælpsom og imødekommende.
Du bliver en del af kontoret Koordinering og Vurdering med en kontorchef og 11 engagerede kolleger med forskellig uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund. Vi sigter på at tælle ca. 15 kolleger i starten af det nye år.
”Vi er et kontor med mange forskellige baggrunde, og lige netop dét skaber et arbejdsmiljø, hvor læring og videndeling er i højsædet. Vi har høje ambitioner og vi sætter virkelig en ære i at være med til at skabe en attraktiv arbejdsplads – ikke bare for vores eget kontor, men på tværs af hele styrelsen” fortæller en kollega i kontoret og fortsætter ”Vi er en styrelse i vokseværk og det kan virkelig mærkes på vores opgaver, vores frihed og ansvar – vi kan løbe med mange bolde og være med til at sætte vores præg, og dét er virkelig fedt at være med til.”
Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads med høje ambitioner. Vi arbejder kontinuerligt og målrettet med den attraktive arbejdsplads, hvor du får mulighed for at arbejde med en samfundsopgave med mening, udfordrende opgaver, klare karriereveje og en stærk kultur, sådan at vores medarbejdere oplever sig kompetente og fagligt i stand til at skabe væsentlige resultater.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest søndag den 12. november 2023. Vi forventer at holde samtaler løbende og efter fristens udløb i uge 46 og 47. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Linda Winther Heyde på telefon 72 37 80 41.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet reference og straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Brovejen 15 A, 4930 Maribo.
Tiltrædelse pr. 1. januar 2024 eller snarest muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Maribo, Brovejen, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932798