BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du handlekraftig og brænder du for ledelse, kompetenceudvikling og drift? Trives du med ledelse af fagligt dygtige medarbejdere, med at skabe strategisk retning under en stor omstillingsproces, og har du et stort driftsfokus?? Så er det måske dig, der skal være vores nye chef til et spændende kontor med både vigtige opgaver i driften og en afgørende koordinerende rolle omkring kompetenceudvikling på tværs af organisationen.
Det er ikke gået ubemærket hen, at Vurderingsstyrelsen i de kommende år bl.a. arbejder med at udsende de nye ejendomsvurderinger og efterfølgende klagebehandling mv. Det er vores opgave at udarbejde vurderinger af alle landets 1,7 millioner ejerboliger samt 500.000 andre ejendomme. Vores mål er at gøre ejendomsvurderingerne mere retvisende og gennemskuelige for den brede befolkning.
Kontorets rolle
Kontoret har både en tværgående rolle omkring kompetenceudvikling for hele vurderingsdriften samt ansvaret for en vurderingsdriftsenhed. Det betyder, at du både vil skulle arbejde med driftsledelse i tæt samarbejde med de andre funktionsledere i Vurderingscenteret i Maribo, samt indgå i et tæt samarbejde med Vurderingsstyrelsens ”Kompetencehus”, som er forankret i HR. Herudover vil du også blive en del af et kontorchefnetværk, som løser tværgående opgaver, der understøtter driften.
Samarbejdet vil være lokalt på tværs i Maribo, men du vil også have dine snitflader bredt ud i organisationen. Vi forventer derfor, at du kan sparre med kollegaer og kontorchefer om såvel faglige som kompetenceudviklingsmæssige behov, og at du kan udvikle initiativer, strategier og metoder, der styrker sammenhængen på tværs af styrelsens fagområder samt mellem driftsopgaverne og det strategiske niveau.
Dine centrale opgaver er at:
- Afklare driftsorganisationens behov for kompetenceudvikling og koordinere udbuddet af kurser i samarbejde med HR Kompetencehuset.
- Lede den understøttende udvikling af undervisningsmateriale og løbende kvalitetssikring heraf.
- Koordinere samarbejdet på tværs af vurderingsenhederne i Maribo samt med øvrige koordinationskontorer.
- Fokusere på og bidrage til stadig effektivisering af opgaver og processer i egen enhed
- motivere medarbejderne til at levere en høj produktion af god faglig kvalitet.
- varetage lokalitetsansvaret for Maribo.
Samarbejdende leder, der kan sætte retning
Du har en relevant uddannelse gerne suppleret med ledelseserfaring i forhold til ledelse af medarbejdere.
Du har gerne erfaring indenfor afdækning af kompetencebehov og hvordan disse kan omsættes til konkret kompetenceudvikling gerne fra en driftsorganisation
Din ledelsesstil skaber resultater gennem faglighed, samarbejde og tillid. Dine samarbejdspartnere beskriver dig som diplomatisk og imødekommende med fokus på helhedsorienterede løsninger, men samtidig som tydelig og retningssættende. Du stiller spørgsmål, tænker nyt og udfordrer, så vi hele tiden bliver bedre.
Vi kan tilbyde
- En udviklende opgave, hvor du får ansvaret for faglige og ledelsesmæssige udfordringer i et professionelt og dynamisk miljø
- En levende og travl arbejdsplads, hvor arbejdsdagen er fyldt af samarbejde med dygtige og fagligt stærke medarbejdere og chefer, og hvor humor, engagement og ambitioner er en naturlig del af hverdagen.
Ansøgning, CV og eksamenspapirer bedes sendt senest d. 9. november via linket ”søg stillingen”. Er du tjenestemand stiles ansøgningen til Dronningen.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte underdirektør Thomas Jakobsen på telefon 72 37 89 29.
Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i overensstemmelse med rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen indplaceres i løngruppe 1, svarende til lønramme 37. Ansættelse sker som udgangspunkt på åremål, men der vil eventuelt være mulighed for varig ansættelse. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Din arbejdsplads er Brovejen 15, 4930 Maribo.
Tiltrædelse 1. januar 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Maribo, Brovejen, 4930 Maribo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931380