Social- og sundhedshjælper med lyst til at arbejde med borgere i eget hjem

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en social og sundhedshjælper som primært ønsker at arbejde i dagvagt - 30 - 34 timer/pr. uge!

På grund af borgertilgang søger vi pr. 1. april/maj 2024 en social- og sundhedshjælper som har lyst til at arbejde og engagere sig i arbejdet med borgere i eget hjem.

Du må gerne være nyuddannet - vi tilbyder en god introduktion!

Din hverdag

Dit mødested vil være midt i Maribo by, tæt på naturpark Maribo Søerne og kun få kilometers kørsel fra motorvejen.

Du bliver en del af et udekørende team midt i Maribo by med cirka 110 borgere. Vi er et lille team bestående af elever, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, en daglig planlægger og en teamleder. Teamet dækker dag-, aften- og nattevagter, og vi vægter faglighed og godt arbejdsmiljø højt.

I Ældre og Sundhed tror vi på, at vi skaber værdi for borgerne gennem menneskelig indsigt, høj faglig ekspertise og ved at have borgeren i centrum. Vi arbejder derfor ud fra en rehabiliterende tilgang for at sikre, at borgeren støttes til højest mulig grad af selvhjulpenhed. Vores arbejde foregår i tæt tværfagligt samarbejde med terapeuter, sygeplejersker og læger.

I Team Maribo 1, sørger vores planlægger for at tilrettelægge dagen i samspil med dig og dine kollegaer. Vi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Du vil som vores nye kollega få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.

Vi tilbyder: 
  • Base i Maribo
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Relevant oplæring og uddannelse
  • Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt
  • Faglig sparring og kollegialt sammenhold
  • En spændende, travl og udfordrende arbejdsplads, hvor en positiv indstilling vægtes højt
  • Indflydelse på egen arbejdsdag og vagtplan
  • Godt humør og gode grin
  • Frisk luft
Vi forventer, at du: 
  • Er uddannet Social- og sundhedshjælper
  • Er fagligt velfunderet
  • Er ansvarsbevidst
  • Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Er fortrolig med elektronisk journalføring
  • Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv
  • Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Har gyldigt førerbevis til bil

Du kan læse mere om stillingen i job- og personprofilen for social- og sundhedshjælpere (PDF).

Du kan ligeledes se organisationsdiagrammet for Ældre & Sundhed i Lolland Kommune (PDF)

Ansøgningsproces

Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på "Send ansøgning" nedenfor.

Ansøgningsfristen er fredag den 15. marts 2024.

Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.

Løn og ansættelsesforhold

Der medfølger mange rettigheder og fordele ved at være ansat i det offentlige, som fx overenskomstforhandlet løn, gode pensionsordninger, 6. ferieuge, særlig feriegodtgørelse, barsel med løn, 2 årlige omsorgsdage pr. barn under 7 år og overenskomstbestemte seniordage.

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil høre mere om at arbejde hos os, er du meget velkommen til at tage kontakt til Teamleder Camilla Jensen på tlf: 23 23 99 68.

Holder du – lige som os – meget af at hjælpe andre mennesker, så glæder vi os til at høre fra dig!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1c12af95)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lolland Kommune - Team Maribo 1, Østre Boulevard, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002915

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet